84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) 4. {fordítás}

4. Yet we were friends…

Eredeti történet: Yet we were friends...
Író: ShiningRose
Páros: Chanyeol x Lay (Yixing)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: -


18 years ago (Age 17)

Kedves Yixing!

Itt egy kép rólam és az új barátnőmről. Most már biztosan vagy féltucatnyi ilyened van. Nem vagyok nőcsábász, esküszöm. Én csak… arghh, nem is tudom. Szeretnek a lányok. Aztán hirtelen mégsem. Minden tanácsot, amit a múltban adtam neked visszavonok, mert fogalmam sincs, mit csinálok. Talán szerencsés vagy, amiért nem kell a lányok miatt aggódnod. Nem azért… mert csúfolódni akarok veled vagy ilyesmi.

A barátom, Jongin azt mondja, néha túl értetlen vagyok. De ezt már úgyis tudtad. (Talán ezért nem fogom tudni megtartani a lányokat…) Jó, hogy nem bánja, hogy ilyen vagyok, végülis már gyerekkorunk óta barátok vagyunk. Ő a legjobb barátom, persze rajtad kívül! Valójában te vagy a legjobb barátom. Elmondhatom ezt, hiszen mindent elmesélek neked az életemről! Tényleg mindent. Kivéve most, mert nincs semmi érdekes, amit megoszthatnék veled…

Uncsi nap, uncsi hét. Lemaradtam a szülinapodról? Úgy érzem, hogy igen.

Legjobb barátod (okés, ha te ezt nem viszonzod),

Chanyeol


***


Kedves Chanyeol!

Valaki más születésnapjáról maradtál le, mert az enyém nem az elmúlt hónapokban volt… Október 7, emlékszel? Még kb. egy hónap és húsz nap van a tiédig, ugye?


Tudod, igazából te vagy a legjobb barátom; mit mond ez el rólam? Talán többet kellene beszélnem. Csak néhány fiú barátom van, akikkel a suliban lógok, és nagyon ritkán azon kívül. Azt hiszem, ahogy növök egyre antiszociálisabb leszek. Öregnek érzem magam. A tizenhét öreg? Azt hiszem, igen. Ahogy idősödsz, unalmasabb lesz az életed, ugye? Az unokatesóim kb. öt évvel fiatalabbak nálam és folyton csinálnak valamit. Foci, úszás. És mióta elkezdtem vezetni, a családom mindig megkér, hogy fuvarozzam őket. Csak felveszem őket, aztán kirakom a gazdag barátaik házánál. Hogyhogy nem magamat fuvarozom bulikba?

Hogy készülsz az egyetemre? Költözz Amerikába, és lakhatunk együtt.

Komolyan mondom. Én valószínűleg a UCLA-ra* megyek és inkább a kampuszon lakok majd, hogy a közelben legyek. Az a problémám, hogy nem tudom, mire szakosodjak. Nem matekra. Tutira nem matekra.

Yixing,

Aki nem magányos vagy nyomorult. Tutira nem.


***


Kedves Yixing!

Itt egy új kép rólam, egyedül.

A barátnőm születésnapját felejtettem el… Azt hiszem, nem kell tovább ragoznom.

De hé, ez így oké. Amúgy sincs időm egy csajra. Az iskola és a vizsgák lefoglalnak. Még soha életemben nem dolgoztam ilyen keményen, és néha nem is tudom, miért vesződöm vele. Minden gyerek az iskolában olyan nyomorult; plusz órákat töltenek a tanulással vagy semmivel sem törődnek, mert úgysem mennek egyetemre. Szeretném én is azt tenni. Talán megtehetném, ha a szüleim megengednék. Nincs szükségem a tanulásra. Csak úgy abbahagyom és hentes leszek vagy ilyesmi. Hogy hangzik? Tudsz valami állást egy hentesnek felétek? Ha igen, tudod a címem. Csak ajánlj be, és biztosan megkapom.

A gitárom nagyon poros. Talán a szünetben majd tudok játszani egy kicsit, de valahogy nem igazán hiszek benne.

Többet írnék, ha lenne időm. Bocsi, hogy ilyen későn jelentkezem, de legalább így közelebb vagyok a dátumhoz, és mondhatom, hogy „Boldog szülinapot!”. Lesz tortád? Az én szüleim biztosan el fogják felejteni az enyémet. Meglátjuk.

Túl elfoglalt az íráshoz, ölj meg most,

Chanyeol


***


Kedves Chanyeol!

Miért küldözgetsz képeket magadról mintha a messze elő csajod lennék? Talán be kellene kereteztetnem ezt az újat és szívecskéket rajzolni rá, vagy a pénztárcámba tenni, hogy ha valaki megkérdezi, miért nem megyek szórakozni, mondhassam azt, hogy a barátommal van valami programom. Valójában ez egész jó ötlet. Legalább távol tarthatnám magamtól az idegesítő lányokat. Lennél meleg értem? Ígérem, senki sem tudja meg. Csak ha hirtelen felbukkannak Kaliforniában; az okozhatna néhány problémát.

Sajnálom, hogy ilyen elfoglalt vagy a magolással. Mióta tudom, hogy miből és hogyan vizsgázol, úgy érzem, sokkal könnyebb helyzetben vagyok. Végül az UCLA mellett döntöttem, valószínűleg angolra szakosodom. Még megváltoztathatom valami menőbbre, ha akarom.  Még van egy évem, de a legtöbb vizsgám most van, szóval nem értem, hogy mi olyan nagy szám a végzős évben. Következő tavasszal már meglesz a szükséges minimum a suli elvégzéséhez, és akkor végre elszabadulhatok innen!

Biztosan a kampuszon fogok lakni. Mókás lesz! De ha mégsem, akkor visszaköltözöm a szüleimhez. Nem mennek sehová. Szerintem túlságosan szeretik ahhoz Észak-Kaliforniát.

Talán nyaralnod kellene, ha végeztél a sulival, és meglátogathatnál. Biztosan tetszene neked itt. Nálam biztosan jobban.

Jövőbeli angol tanár,

Yixing

U.i.: Ne legyél hentes. Gondolj a szagokra…


***


Kedves Yixing!

Rendben. Nincs több kép! Csak viccelek. Igazából nincs több új fényképem. Amúgy a régiekkel mit csináltál? Egyszer találkoztam egy lánnyal, aki Amerikában élt, és azt mondta, hogy arrafelé divat az emlékkönyv. Te nem szoktál emlékkönyvezni, ugye? Kérlek, mondd, hogy nem. Haha! Mert az elég fura lenne. Az arcom egy könyv lapjain virágokkal és csillagokkal… Nem is igazán tudom, mi az az emlékkönyv.

Meg kell látogatnom téged! Talán az apukám megengedi. Ki tudja? De megkérdezhetem.

Irigy vagyok, amiért elköltözhetsz az egyetem alatt. Én biztosan örökké a szüleimnél ragadok. Biztosan itt fogok élni, amíg meg nem halok; megházasodom, gyerekem és unokáim születnek, mégsem fogok elköltözni. Persze csak akkor, ha meg tudok tartani egy lányt egy hónapnál tovább. Talán várnom kéne egy megszervezett házasságra? Vagy el is szökhetek, hogy veled éljek. Még él az ajánlatod?? Sohasem tudhatod, mikor lesz rám szükséged! Azt mondják itt iszonyatosan nagy a versengés a munkahelyekért. Én nem akarok versenyezni… Egyszerűen nem akarok arra gondolni, hogy mi lesz az iskola után. Ennyi. Eldöntöttem, hogy egész életemben ilyen szánalmas maradok. Elhiszed ezt? Biztosan nem, és nem is kell. Túl boldog az élethez – ez vagyok én. Minél többet beszélsz Kaliforniáról, annál jobbnak tűnik.

Kellemes vakációt,


Chanyeol




*UCLA: University of California at Los Angeles


Megjegyzések

  1. Hee Chanyeol nem válaszolt a meleges kérdésre,ez nem szép tőle! :) Köszönöm, hogy ilyen gyorsan hozod őket, mert egyre nagyobb függőséget okoz:). Már várom a következőt!

    U.i.: Yeol, mint hentes ...xDDD

    Xiumaru

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek velük, mert én sem bírok leállni xD Chanyeol nagyon kis pajkos, hogy kerüli a témát :D És azt hiszem az emberiség legnagyobb hibája lenne, ha hagynák, hogy húsvágó bárdhoz érjen xD Köszönöm, hogy írál :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)