84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) 3. {fordítás}

3. We weren’t anything alike… 

Eredeti történet: We weren’t anything alike…
Író: ShiningRose
Páros: Chanyeol x Lay (Yixing)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: -


 20 years ago (Age 15)

Kedves Chanyeol-ah!

Mi? A koreaiak nem így hívják egymást? Lehet, összekeverem…

A barátaim szórakozni mentek ma este – néhány gimis focimeccsre, ami engem nem igazán érdekel. Helyette itthon ülök, mint egy kocka és levelet írok. Tudod, ha ismernél a való életben, biztos messzire futnál tőlem. Hihetetlenül unalmas vagyok, és a kézírásom is borzalmas, fogalmam sincs, hogyan tudod kibogozni és válaszolni.

Most nem tudok gitározni, mert beütöttem a bal kezemet egy téglafalba. Talán rossz jegyet kapok matekból, amiért mérges lettem. Ne gondold, hogy azért írok, mert nincs jobb dolgom. Elmehettem volna a meccsre. Csak nem volt kedvem emberek közé menni. Oké, talán nincs jobb dolgom…

Hogy megy a sorod manapság? Úgy érzem, sohasem kérdezek eleget tőled. A levélírás nagyon furcsa. Írok és elmondok neked mindent magamról, aztán te írsz és mesélsz magadról, és azt képzeljük, hogy egymással beszélgetünk. Talán ez nem is olyan rossz dolog. Így kiadjuk magunkból a dolgokat. Amúgy mi újság?

A te totál unalmas barátod,

Yixing


***


Kedves Yixing!

Legyen már életed. Igazából… Nem, ez király. Olyan unalmas lehetsz, amilyen csak akarsz, mert igazán nem tudok mást. Elloptam egy papírlapot a barátomtól, úgyhogy tudok írni szünetben. Neked szükséged van matek korrepetálásra? Én taníthatnálak. Egy nap be kellene ugranod hozzám – heh heh. Kölcsönadhatok néhány barátot. Nekem túl sok van. Nem tudom, miért. Csak szeretek emberek körül lenni, és ők is szeretnek körülöttem lenni. Ez talán beképzeltnek hangzik… De akkor is igaz!

Szeretném, ha több időm lenne gitározni. Néhány perc ekkor meg akkor – csak ennyi időm van. Nem tudod, milyen szerencsés vagy, hogy két szabadnapod van egy hétvégén. Irigy vagyok. Talán Kaliforniába kellene költöznöm. Ott vannak cserediák programok? Hozzád kellene költöznöm, és akkor megtaníthatnál, hogyan legyek én is unalmas. Csak viccelek.

Megtanítanám neked, hogy legyél boldog és vidám ember sok baráttal.

A te lenyűgöző, külföldi barátod.

Minden nap gondolj rám a tanórákon.

Chanyeol


***


Kedves Chanyeol!

Persze, kösz. Gúnyolódj csak rajtam. De legalább segíts nekem a matekkal. Azt vágom, hogy 1+1=2, de ne kérd tőlem, hogy vonjam ki a 2-t a 4-ből. Oké, ennyire nem vagyok rossz. Hat tanítási nap egy héten? Elugrom partizni, hogy megünnepeljem, micsoda mázlista vagyok. Téged is meghívlak. Jegyezd fel a dátumot: mától számítva két hét, este nyolc óra (itteni idő szerint), és te is táncikálhatsz velem ugyanabban az időpontban. Vagy talán addigra már alszol. Nem értem az időzónákat, ne is kérdezz.

Tartsd meg a barátaidat. Nincs rájuk szükségem. Van egy macskám, akivel hosszú sétákat teszünk minden este a tengerparton. És a lányokkal hogy állsz? Sohasem tartottam magam jóképűnek, de most vagy egy lány az iskolában, aki folyton rajtam lóg, és azt mondja, aranyos vagyok, és nem tudom, mit kezdjek a helyzettel. Randiznom kellene vele? Olyan vinnyogós hangja van. De nagyon csinos. És nyavalygós. Adnom kellene neki egy esélyt, ugye?

Mihamarabb szükségem van a tanácsodra. Gáz, hogy a távoli telefonhívások drágák. Lehet, hogy te is béna vagy a csajokkal, és meg sem kellett volna kérdeznem. Biztosíts arról, hogy jó vagy a lányoknál, és akkor megengedem neked, hogy itt élj cserediákként. De másként biztosan nem.

Yixing,

tudatlan a lányokkal, nagy segítségre szorul.


***


Kedves Yixing!

Itt egy kép rólam és két lányról. Igen, igazi strici vagyok. Igazából csak egyikőjük a barátnőm, a másik az ő legjobb barátnője.

Tanácsot akarsz? Oké, tessék: Legyél rendes, mosolyogj sokat, cipeld a cuccait, vegyél neki fagyit, vegyél a barátainak is fagyit, igazából vegyél meg neki és a barátainak mindent, amit csak akar. Talán újra át kéne gondolnom ezt… Valójában nincs semmilyen jövedelmem, a szüleim nem engedik, hogy dolgozzak. Először a tanulás. Hé, küldj nekem pénzt, mint a legjobb barátom. Átváltom, ha megérkezik. Vagy csak mutogatom a király amerikai pénzemet, és eljátszom, hogy van egy dögös, külföldi barátnőm. Sajnos nincs nővéred, akiről küldhetnél nekem fényképet. Ha neki is lennének gödröcskéi, mint neked, akkor nagyon jó nő lenne!

Oké, ez most nagyon furán jött ki. Ne is figyelj rám. Már van barátnőm. Már van barátnőm.

A te nem fura barátod,

Chanyeol


***


Kedves Fura-yeol!


Jó kép. Úgy nézel ki rajta, mint egy kutya. Ezért húz mindkét lány a fülednél fogva? Fájdalmasnak tűnik.

Randiztam azzal a lánnyal. Nem is érdemes leírni a nevét. Nem ment jól. A barátaim szülei elvittek minket csoportban megnézni egy filmet, szóval talán dupla randinak minősül… vagy triplának? Nem igazán párokban voltunk, a végére a lányok lányokkal, a fiúk pedig fiúkkal lógtak. És vettem neki cukrot is, ami nagyon drága volt, de aztán még inni is szeretett volna. Vettem neki üdítőt, de aztán meg sem itta. Szóval a film alatt csak egymás mellett üldögéltünk, nagyon kínos volt. Nem is igazán figyeltem rá, aztán meg hazamentünk. Másnap az iskolában köszöntem neki, ő visszaköszönt, és ennyi.

Elbénáztam, de megkönnyebbültem. Eggyel kevesebb dolog, ami miatt aggódnom kéne.

Bocsi, hogy nincs dögös nővérem. Van egy unokatesóm, de ő nem olyan csinos. Talán parókát kéne húznom és lefényképezni magamat? Anyukám azt mondja, lánynak kellett volna születnem. Mikor terhes volt velem, végig azt hitte, hogy lány leszek. Próbáld meg ezzel a tudattal élni az életed… Még kislány ruhái is voltak. Jó, hogy nem jók rám! Csak néhány évvel ezelőtt tudtam rávenni, hogy megengedje, hogy rövidre vágassam a hajamat.

Akkor is levelezőtársak maradtunk volna, ha lány lennék? Valószínűleg nem. Sajnállak, hiszen akkor lett volna egy menőbb levelezőtársad, én meg… hát igen, bele sem merek gondolni.

Már túl hosszú ez a levél.

A még mindig unalmas, de legalább nem lány

Yixing


Megjegyzések

  1. Szia^^

    Már nagyon vártam!! Annyira aranyosak ezek a fiúk még mindig...A parókás Yixinget megnézném :) Nagyon kíváncsi vagyok már a folytatásra! Siess! :)

    Xiumaru

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! (megint xD)
      Nagyon kis édesek, olyan jól kitalálta az író a karakterüket *-* Sietek a következővel :D
      Köszönöm, hogy írtál :3

      Törlés
  2. Szia.Ez a rész is nagyon tetszett, ahogy egymástól kérnek tanácsot.Köszi.Várom a következő részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. :D Sietek a következővel :3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)