84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) 2. {fordítás}

2. When we first met... 

Eredeti történet: When we first met...
Író: ShiningRose
Páros: Chanyeol x Lay (Yixing)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: -



25 years ago (Age 10)

Kedves Yixing!

Köszönöm, hogy leszel az új levelezőtársam, és segítesz angolt tanulni. Chanyeolnak hívnak és tízéves vagyok. Dél-Koreában élek. Tudom, hogy te Amerikában laksz, és hogy Amerika nagyon messze van az Atlanti Csendes-óceánon. Mit csinálsz Amerikában? Vannak testvéreid? Hány éves vagy?

Kérlek, írj hamar.

Üdövzlettel Üdvözlettel, Chanyeol


***
  

Kedves Chanyeol!

A nevem Yixing, de ezt már biztosan tudod. Tíz éves vagyok, és Kaliforniában élek. Az Amerikában van. Jó itt, de meleg van. Szeretek a szabadban játszani. Nincsenek testvéreim. Csak én és az anyukám és az apukám vagyunk. Ők Kínából származnak, de én itt születtem. Kína közelebb van Koreához, de Amerika nagyon messze van. Sohasem voltam Kínában vagy Koreában.

Iskolás vagy? Én negyedik osztályos vagyok. Írj vissza!

Barátod,


Yixing



***




Kedves Yixing!

Kalifornia szupernek tűnik. El akarok menni oda. Van egy nővérem. Gonosz. Szerencsés vagy, hogy nincs testvéred. Van egy kutyám. Szereted a kutyákat? Nemsokára kiskutyusai lesznek. Küldök neked egy kutyust! Anyukám azt mondja, én is tízéves vagyok, mint te, de Koreában idősebbnek számítok. Nem értem ezt az egészet, de ugyanabban az évben születtünk. Nemsokára itt a nyár, és szünetünk lesz.

Írj hamar.

Chanyeol


***


Kedves Chanyeol!

Szeretem a kutyákat, de anya azt mondja, nem postázhatsz állatokat a világon keresztül. Amúgyis jobban szeretem a macskákat. Azt kívánom, bárcsak lenne egy testvérem, mert akkor lenne valaki, akivel játszhatnék. Talán a bátyusok jobbak, mint a nővérek? Itt is mindjárt nyár lesz, és akkor minden nap játszhatok, és nem kell iskolába mennem. Tavaly kaptam egy gitárt születésnapomra. Hamarosan leckéket is veszek, nagyon izgatott vagyok. Jövő héten medencés bulink lesz! Talán el tudsz majd jönni, hiszen már tudod a címemet! Meg fogom kérdezni anyukámat.

Levelezőtársad,

Yixing


***



Kedves Levelezőtárs!

Azt hiszem, lemaradtam a medencés bulidról… Talán legközelebb. Haha. Megérkeztek a kutyusok. Négyen vannak, de mindet el kellett vinnünk. Nem igazság. Én is meg akarom tanulni, hogyan kell gitározni! Mókásnak hangzik. De már mindjárt vége a nyárnak, és nemsokára vissza kell mennem az iskolába, és nem lesz olyan sok szabadidőm. Talán mégis tanulni fogok. Aztán egyszer majd játszhatunk együtt.

Barátod,

Chanyeol


***


Kedves Chanyeol!

Bocsánat, már régen írtam. Elveszítettem a címedet, de később megtaláltam az egyik régebbi leveledet. Most már egy dobozban tartom a leveleidet, így nem fogom újra elveszíteni őket. Beszéljük meg, hogy mindig írni fogunk egymásnak, oké? Akkor mindig lesz egy barátunk. Néhány gyerek az iskolában nem szeret engem. Azt mondják, viccesen beszélek és nem vagyok amerikai, pedig itt születtem. Különben sem érdekel, mit mondanak.

Még mindig tanulok gitározni, és a tanárom azt mondja, jó vagyok. Szeretnék zongorázni is, de nincs hangszerem hozzá. Néha az iskola zenetermében zongorázok, csak hogy egy kis hangzavart csapjak, de aztán bejönnek mások, és már nem tudok.

Boldog Hálaadást!

Anyukám azt mondja, ti nem ünneplitek a Hálaadást. Nem tudom, mi miért tesszük. Az iskolában a Zarándokok és Indiánok előadásával ünnepeljük. Tudod, hogy mik azok?

Írj gyorsan, még ha én nem is tettem! :(

Yixing


***


Kedves Yixing!

Próbáltam hamar írni. De most Karácsony van. Sajnálom! Ígérjük meg, hogy mindig írni fogunk egymásnak! Sok barátom van itt, de egyiküknek sincs levelezőtársa más országból, úgyhogy szerintem emiatt menő vagyok. A legjobb barátomat Jonginnak hívják, de az iskolán kívül nem lógunk együtt. Vannak jó barátaid? Milyenek? Kedvesek? Itt nagyon hideg van. Nálatok is szokott hideg lenni? Szokott havazni? Szeretem a havat, de nem mókás, mikor ki kell menned. Végre kaptam egy gitárt Karácsonyra. Most már én is tanulhatok, mint te. A zongora is jól hangzik. Talán azt is meg fogom tanulni! Aztán majd játszhatunk együtt.

Barátod,

Chanyeol


Megjegyzések

  1. Ahhh... Hihetetlenül aranyos történet.:)
    Nagyon jópofa, hogy koruknak megfelelő kis leveleket írnak. Nagyon aranyosak.:)
    Nagyon várom a folytatást!:)

    Xiumaru

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon cuki, fordítás közben végig mosolyogtam rajtuk. :D Sietek a többivel. :3
      Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszett a párbeszéd a két fiú között .Olyan jól írtad le, hogy az em er már elképzeli,hogy ott van köztük.Váom a folytatást.Jelölést kérhetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, de nem engem illet a dicséret, én csak fordítottam. :) Ha posztolom a következő fejezetet, megjelöllek. :3 Köszönöm, hogy írtál. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)