Buta kérdések (Kris/Lay)

Páros: Lay (Yixing) x Kris (Yifan)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: Fiú x fiú szerelem




- Yifan.
- Hmm?
- Ha állat lennél, tartanál embereket házi kedvencként? - kérdezte Yixing miközben a pufók kiscicájukat simogatta.
- Micsoda? Honnan jut eszedbe ilyesmi? 


***

- Yifan.
- Tessék?
- Miért nem hiszik el a madarak, hogy csak etetni akarom őket? - kérdezte a fiú szomorúan, mikor az összes kacsa elúszott a tavacska széléről.
- Honnan tudhatnám, Yixing? Mindig ilyeneket kérdezel...


***

- Yifan.
- Igen?
- Mi van a világ után? - kérdezte a fiatalabb egyik éjszaka, mikor a kertben üldögélve borozgattak.
- Yixing... Azt senki sem tudja. Miért kérdezel folyton ilyen dolgokat?


***

- Yifan.
- Mondd, kicsim!
- Ugye szeretsz engem? - kérdezte a fiatalabb, ahogy kedvese mellkasához bújt.
- Ez a legbutább kérdés, amit valaha feltettél, pedig nem kevés volt már - kacagott Yifan, miközben erősen magához ölelte a fiút. - Persze, hogy szeretlek. 


Megjegyzések

  1. Sziaa.~

    Uhh...uuhhh....uuuhhhh.... Komolyan túl aranyos. Nem az én világom a romantika és a rózsaszín buborék, meg hasonlók, de ezek a rövid kis történetek Krissel eszméletlen édesek. Igen, elolvastam mindet, de csak ide szerettem volna írni. Lényegében talán maga a páros miatt.:') De ahh, tényleg iszonyat aranyos.:'3
    El tudom képzelni, ahogy Yixing merengve dobálózik a hülye kérdéseivel, még akkor is, ha én nem épp szeretem bamba jelzővel illetni szegénykémet..x')
    Öhm, azt szerettem volna megemlíteni, hogy az "Egypercesek" oldalon a ChenRis-hez rossz link van bemásolva, mármint nekem a KrisYeol-t dobta ki, mikor rámentem...owo
    A betűmérettel nekem így sincs problémám. Tény, hogy lehetne kicsit nagyobb, de így is tökéletesen el lehet olvasni mindent.^^ Na de várom a többi kis történetet Yifannal.:'3
    Köszönöm, hogy olvashattam.

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is azt szeretném leírni, hogy nagyon örülök, hogy tetszett. :D Egyáltalán nem gond, hogy nem írtál máshová, ezzel az egy kommenteddel is boldoggá tettél. :D
      Másodszor pedig köszönöm szépen, hogy szóltál, gyorsan ki is javítom a linkes dolgot.(Magamtól valószínűleg nem jöttem volna rá ><) :3

      Törlés
  2. Szia:))
    Töredelmesen bevallom nem olvastam (még) el az összes párost, mert nem szeretem a Krises ficiket, de tetszik, ahogy írsz, szóval majd sor kerül rájuk. Idáig amire rávettem magam tetszett, olyan kis aranyosak <3
    De!
    Nekem egyértelműen ez a kedvencem. És kész. Annyira aranyosak. Lay meg a kérdései! Istenem. Csak fogtam a fejem rajtuk, mégis valamiért annyira el tudom képzelni hozzá ezeket. Pedig alapjáraton egy tök értelmes, logikus és okos embernek tartom,(Vagy nem az? Annyira nem tudok kiigazodni rajtuk de sebaj xD) de néha amilyen fejeket bevág! Na azok tökéletesen tükrözik a fura kis kérdéseit xD
    Szóval nagyon édes lett.
    Még a Luhanos, és Baekhyunos volt, ami teljesen megfogott. Annyira kis hétköznapi történések, amik tényleg hétköznapiak, és mégis valamiért különlegesek, és tök jól megfogtad őket.
    Szóval köszönöm, hogy olvashattam ( és a későbbiekben tényleg el fogom olvasni a többit is, mert kíváncsi vagyok rájuk *.*)
    Liti^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3
      Nem gond, ha nem olvasod el mindet, nem kényszer. :3 De örülök, hogy tetszettek azok, amiket elolvastál :D
      Én is sokszor úgy vagyok, hogy a szereplők miatt nincs kedvem egy-két történetbe beleolvasni, úgyhogy teljesen megértelek. :)
      Lay bamba fejei mindent visznek. XD
      Köszönöm, hogy elolvastad őket és írtál :3

      Törlés
  3. Hahhahaha, Yixing itt olyan mint en. XD en is full ilyen hulyesegeket kerdezek mindig. Egyszeruen tudni akarom de nem tudhatom mert nem vagyok eleg okos hozza. :D Amugy aranyos kis os volt. Koszi.

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, nagyon egy húron pendültök az általam elképzelt Yixinggel. XD Én mindig is ilyen kis ártatlan, bamba gyereknek képzeltem őt. :D
      Örülök, hogy tetszett
      *-*

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)