Nem akarom újra (Kris/Chen)

Páros: Chen (Jongdae) x Kris (Yifan)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: Fiú x fiú szerelem


A langyos homok minden lépésnél csiklandozta meztelen talpamat. Ahogy egyre több lábnyomot hagytam magam után a víz felé igyekezve, meghallottam Yifan hangját. Megint mérges. Bosszús kiáltása miatt minden egyes alkalommal szégyellni kezdtem magam, mint egy kisgyerek, akit rosszaságon kaptak. Végül is... szinte naponta magamra haragítottam valamivel, amiért később leszidott. Pedig legtöbbször csak nem értette a viccet.

Mikor megláttam, hogy elindult utánam, futni kezdtem. Néha egy-két apró kő megszúrt, de nem álltam meg; nem hagyhattam, hogy megint az történjen, mint legutóbb. Minél gyorsabban rohantam, ő annál hangosabban kiabált, hogy álljak meg, majd szaladni kezdett. Lihegve bújtam a kis nyaraló terasza alá. Számat befogva próbáltam elnyomni a hangos zihálásomat, és minél kisebbre összehúzni magamat, nehogy meglásson. Ha szerencsém van, talán nem vette észre, hogy ide rejtőztem. Csupasz mellkasomat irritálták a homokban megbúvó kavicsok, hátamat pedig a terasz alját borító pókhálófonalak. Hirtelen erős szorítást éreztem a bokámon, majd egy rántással újra a tűző napon találtam magam. Yifan hatalmas tenyerei satuként szorították a karjaimat, combjai pedig a csípőmet fogták közre. 
- Mondtam, hogy állj meg, nem? - kérdezte dühösen. - A fél világot körbefutkostam miattad, te barom. - Akárhogy ficánkoltam, nem tudtam kiszabadulni, így egyre reménytelenebbnek éreztem a helyzetet. Nem akarom, hogy megint megtörténjen. - Miért csináltad, hmm? 
- Fogalmam sincs miről beszélsz.
- Dehogyis nem! Jól tudod te, miről van szó. Nem hiszem el, hogy nem bírsz ki egy napot sem balhé nélkül, mindig ezt csinálod - sóhajtott ingerülten. - Ugye tudod, hogy ezért mi jár? - A szemeiben gonosz fény csillant, ahogy elvetemült mosolyra húzta az ajkait. 
- Ne! Ne csináld! - kiáltottam torkom szakadtából, mire ő nevetni kezdett.
- Úgysem hallja meg senki. Most nem menekülsz. Mondd ki! 
- Soha! Inkább meghalok - üvöltve, kapálózva próbáltam kiszabadulni, de tudtam, hogy esélyem sincs ellene. Megint megteszi. 
- Mondd ki! - Hevesen ráztam a fejem, nedves hajam a homokba dörzsöltem minden egyes mozdulatnál. Yifan újra felnevetett, majd közelebb hajolt az arcomhoz. Jellegzetes hang kíséretében gyűjtötte össze a nyálát, majd csücsöríteni kezdett. Láttam a hatalmas nyálcseppet kikukucskálni az ajkai közül. 
- Ne, ne, ne, ne - ordítottam, mire újra elmosolyodott. - Bocsánat!
- Miért kérsz bocsánatot? - kérdezte huncut vigyorral.
- Azért, mert egy idióta vagyok, és mindig csak bajt keverek - hadartam gyorsan, fejemet elfordítva. Nem akartam, hogy megint összenyálazzon.
- És?
- És te vagy a legszuperebb, legmenőbb és leghelyesebb férfi a világon.
- És?
- És... a legerősebb is.
- Na azért - vigyorgott, majd egy puszi után elengedte a karjaimat. - És máskor ne csinálj ilyet vagy nem úszod meg ennyivel. Értetted?


Megjegyzések

  1. Hahhahahha! Kis cuki Yifanka, Jongdae meg tipikus debil allat. Nagyon fogyatekosak es ezek.a.karakterek nagyon tetszenek
    Az is tetszett, hogy probaltad velunk elhitetni hogy nagy gond van Jongdae gondolataival, de tudtam hogy te milyennek szereted Yifant (majdhogynem.ugy mint en), ezert nem aggodtam. :D Koszi ezt is.

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez a páros csak úgy jó, ha legalább az egyikük kis fogyatékos xD Sohasem csinálnék Yifanból rossz embert, ő ahhoz túl bénácska. :D Én köszönöm, hogy elolvastad. :3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)