84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) 8. {fordítás}

8. And friendship hangs on the balance...

Eredeti történet: And friendship hangs on the balance...
Író: ShiningRose
Páros: Chanyeol x Lay (Yixing)
Érintett banda: EXO és Super Junior
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: - 




15 years ago (Age 20)

Kedves Chanyeol!

Hogyhogy még most is "kedves"-t írunk minden levél elejére? Ez a köszönés nem fura így? Sohasem mondunk olyanokat telefonon, hogy "helló, kedves Chanyeol, helló, kedves Yixing", de mivel papírt használunk, oda kell írnunk, hogy "kedves"?

Inkább hagyjuk.

Nyár közepe van és iszonyatosan meleg van. Tudod, honnan tudom? Manapság egyre több időt töltök a szabadban. Igazából még a strandra is elmentem egyik nap! El tudod képzelni? Én a strandon? Egész életemben a  világ legszebb (vagy nem) partjainak közelében éltem, de a mostani nyarat leszámítva egy kezemen meg tudnám számolni, hogy eddig hányszor voltam strandolni. Most már két és fél kezemen tudnám csak megszámolni. Mik ezek a barna csíkok...?

Henry visszament Kínába erre a nyárra, tehát csak én és Jun vagyunk. A következő tanév előtt elköltözik egy apartmanba, én pedig hazamegyek. Sokkal rosszabb, mint amilyennek hangzik (nem mintha már nem lennénk barátok). Tényleg rossz, de olcsóbb. De amúgy egész jó. Az utóbbi néhány hónapban kínos volt az együttélés, és esküszöm, nem én voltam az, aki miatt ilyen lett a hangulat. Ugyanúgy viselkedtem Junnal, mint azelőtt, de azt hiszem, kényelmetlen helyzetbe hoztam. Nem értem. De megígértük egymásnak, hogy legjobb barátok maradunk és együtt lógunk majd még úgy is, hogy már nem a kampuszon lakunk.

Ez a levél csak rólam szólt. Megint.

Hogy megy a sorod?

Yixing


***


Kedves Yixing!

Nem számít, mit teszek, nem tudom NEM odaírni a neved elé, hogy "kedves". Tudod, egyszer biztosan lesz egy feleségem és megtalálja majd néhány leveledet, aztán meglátja, hogy "kedves", és elkezd kíváncsiskodni, hogy vajon miért ír egy kaliforniai srác szerelmes leveleket nekem tíz éves korunk óta még akkor is mikor már ötvenesek leszünk. Oh, nos... Tényleg hagyjuk, ahogy mondtad.

Most nagyon figyelmesen olvass, mert valami lenyűgöző dolgot fogok tenni. (Ha meg nem, akkor felforgatom az egész életedet, de ha annyira szeretsz, mint mondtad, meg fogsz bocsátani.) Nem gondolod, hogy tetszel Junnak, ezért érzi kényelmetlenül magát? Mert korábban jóformán azt írtad, hogy a "barátság zónába került". És én nagyon sokmindent tudok a barátság zónáról, mert gimi óta RENGETEGSZER bekerültem már.

Hát mindegy, végeztem. Most talán olyan dolgokat juttattam eszedbe, amiket egyáltalán nem kellett volna!

Csak viccelek. Vagy nem. De azt hiszem, most inkább magamról beszélek. Tiszta unalom, az egyetem feléhez értem, és gyűlölöm. Jonginnak már nincs rám ideje, így szervezett nekem egy randit jövő hétre, amiről a szüleim nem is tudnak. Mi van, ha ő nem szerepel a szüleim listáján a lehetséges örökösnők között?? Valószínűleg nem számítana, mert úgyis csak barátok leszünk, Jongin meg majd sajnálni fog, én pedig könyöröghetek neki, hogy soha többé ne csináljon ilyet.

Nyomorék, nyomorék vagyok.

Barátod, Chanyeol

U.i.: Komolyan, majd írd meg, hogy igazam volt-e vagy sem, és ha tévedtem, a levegőbe boxolhatsz, mert engem nem tudsz majd megütni. Hah.


***


Chanyeol!

TESSÉK. Nem írtam, hogy "kedves". Most rosszul érzem magam. Újra:

Kedves Chanyeol!

Köszönöm a "lenyűgöző dolgot". Valójában nem kérdeztem meg őt, mert túl nyuszi vagyok hozzá. De most, hogy belegondoltam, esküszöm, észrevettem néhány... dolgot. Nem is tudom, hogy minek nevezzem, és nem is hiszem, hogy szeretnél egy részletes listát a jelekről, amik miatt arra jutottam, hogy lehetséges, hogy a korábbi meleg szobatársamnak, aki most a legjobb barátom talán bejövök. De nagyon hajlok afelé, hogy igazad van és nem tudom, mit tegyek. Szóval semmit sem teszek.

Az egyik indok az, hogy nincs rá túl sok időm. Nem tudom, hogy a többi ember szociális élete, hogy működik, de kevesebb mint két évem maradt az egyetemből és hirtelen pánikolni kezdtem, mert rengeteg követelményt kell teljesítenem a négy éves tanulmányi tervemből, úgyhogy sokkal több órán veszek részt és a tantárgyak meg minden egyre nehezebbek. Ez mind eltereli a gondolataimat Junról, de kedvelem őt. Nagyon. És szeretek vele meg Henry-vel lógni, és nem akarom ezt elrontani. Téli szünetben újabb utazást szeretnének...

Amúgy nem tetted tönkre az életemet. Még.

Sok szerencsét a randidhoz. Semmi sem lehet stresszesebb, mint az én mostani helyzetem. Oké, tönkretetted az életemet, mert most sokat idegeskedem és ez csakis a te hibád.

Egyik borzalmas barát a másiknak, 

Yixing


***


Kedves Yixing!

Nem vagy borzalmas barát. Rám foghatod. Rendben van. Mindent elviselek, amivel megvádolsz. Amúgy mit tehetnél velem? Látod? Talán mégis jó, hogy sohasem találkoztunk személyesen. Örökké lehetek ez a bizonytalan, távoli idegen a világ másik feléről, akit bombázhatsz a szenvedéseddel.

Sajnálom, hogy stresszelsz. Hívtalak múlt héten, de anyukád azt mondta, hogy elfoglalt vagy a tanulással, úgyhogy mondtam neki, hogy ne zavarjon. Miért írtam ezt le? Ezt örökre titokban kellett volna tartanom. Ne hívj fel, mert emiatt bűntudatod van! (Már ha bűntudatod lesz... Ami valószínűleg nem történik meg, mert csak szívatlak, és hamis infókkal etetlek, hogy még jobban idegeskedj és nem érdemlek meg egy telefonhívást.)

A legrosszabb az, hogy a randim egész jól ment, és emiatt most nekem van bűntudatom. Yoonsuh a neve és tudom, hogy valószínűleg nem érdekel, de szupercsinos és nevetett a vicceimet és azt mondta aranyos vagyok és mikor már biztos voltam benne, hogy nem akar majd újra látni, megadta a telefonszámát és azt mondta, hogy hamarosan újra találkozunk.

A Mennyországban vagyok.

Kérlek, írj hamar vagy hívj vagy mondd el, hogy mi a helyzet veled, mert nélküled nem ugyanolyan a Mennyország.

Nagyon remélem, hogy nem tudod elolvasni azt a hülyeséget, amit áthúztam.

Az idióta barátod, Chanyeol


***


Kedves Chanyeol!

Előre bocsánatot kérek, amiért ilyen rövid ez a levél, de... mivel említetted, hogy tudni akarod, arra gondoltam, elmondom neked, és nem hagylak kétségek között. Csak ne kérj konkrétumokat, mert még én is csak most próbálom megmagyarázni magamnak. Azt hiszem, randizok Junnal. Vagyis igen, randizok vele. Igen, sok dolog történt, és mind olyan új és furcsa, de... Elmondom neked.

Most megyek és gyorsan feladom ezt, mielőtt meggondolnám magam és cafatokra tépném, mert... nagyon is számít a véleményed és most eléggé félek.

Yixing


Megjegyzések

  1. Egyem meg, ezt a részt úgy szerettem. Olyan jó hétköznapi problémájuk van, és olyan valóságosan és életszerűen írja le ezt Rose, hogy behalok rajta. *-* Imádom, és ez a rész tényleg úgy jó, ahogy van. :D Kiderülnek itt a dolgok. :D Meg amúgy így olvasva, Chanyeolon is látszik, hogy mennyire szereti Yixinget, már most is. XD Végem. :D

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chanyeol olyan kis édes. *-* Az elején még azt hittem, hogy csak poénkodik, mikor ilyeneket ír, de itt már kezd érződni, hogy tényleg van valami a levegőben. :D Yixing meg olyan kis fogyi tud lenni. >< De úgy imádom, ahogy meg vannak fogalmazva a levelek. *-*

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)