One shot fordítás kérésre {LEZÁRVA}

Sziasztok! 

Igazából nagyon sokat gondolkodtam ezen, és végül úgy döntöttem, hogy megkérdezlek titeket a dologról. 

Mivel elég sokan írtatok itt vagy Facebookon kedves és bátorító üzeneteket - amiknek tényleg nagyon örültem -, szeretnék kedveskedni nektek egy kicsit.

Ha van olyan páros, akivel szívesen olvasnátok egy one shot-ot, én örömmel lefordítom nektek.
Nem tudom, hogy az eddigi olvasók közül hányan fognak élni ezzel a lehetőséggel, de ha valakit érdekel, az nyugodtan írja meg. 
Ahogy írtam, bármilyen párosról fordítok, bármilyen műfajban, de csak one shotot vagy egy-két részes, rövidebb történetet. Ha esetleg van egy konkrét fanfic, amit szívesen elolvasnátok, linkeljétek be. (Ha nincs konkrét, akkor én választok egyet a kért párossal.)

Mivel én amúgy is olyan sok párost szeretek, hogy választani sem tudok, hogy kikről fordítsam a következőt, így legalább olyat sikerül majd találni, ami biztosan érdekel legalább egy-két embert.

Ha lesz olyan, akit érdekelne a dolog, - nem ígérek pontos időt de - megpróbálom minél hamarabb lefordítani neki a kért one shotot.

A kéréseket írhatjátok:
- ide, kommentben,
- Facebookon, üzenetben  (Ziluolan Xiao néven megtaláltok) vagy
- e-maiben (ziluolan33@gmail.com).

Mégegyszer köszönöm szépen! :D



***


Teljesített kérések:
  • DongYi: Like a cup of coffee (Xiumin/Chen)
  • smiti: Banana pancakes (Chanyeol/D.O) - Ezt a fordítást később töröltem a blogról.
  • Cseppen Alexa: Ready to love you (Rap Monster/Jungkook) 
  • Choi Xiumaru: Nothing has changed (Jonghun/Hongki) - Ezt a fordítást később töröltem a blogról.
  • Juditta Tóth: Today is a strange day (Suga/V)
  • bfruzsii2: Falling (JJ Project) - Ezt a fordítást később töröltem a blogról.

Folyamatban lévő kérések:
  • Letty-chan: (Chen/Luhan)
  • Noel: 
  • Cseppen Alexa: (D.O/Kai)
  • Bíborka Miklós: (Xiumin/D.O)
  • Cződör Klaudia: The painter of bones (Chanyeol/Baekhyun)
  • Evelin Pilák: (Eli/Kevin)
  • Suzuki Aoi: (Suga/V)


Megjegyzések

  1. Uhh ez egy tök jó ötlet *-* akkor ha nem gond ên egy XiuChen ficit olvasnék. és valami cukiiit :3 és lehet +18 is :))
    És még 1x köszi a fordításokat, sajnos nem tanulok angolt, de mindig hallom, hogy sok jó fic van és tényleg, mert nagyon édik amiket fordítottál szóval köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XiuChen? *-* Imádom őket :3 Megpróbálom minél hamarabb megcsinálni. :D Köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
    2. Komolyan? *-----* Juj, na most megleptél, hogy te is szereted a kis cukikat :3 Én kb még nem is olvastam velük :o Juj, most feldobtál azzal, hogy te is szereted. Gondolkodtam nagyon, hogy őket írjam-e, mert valami olyat akartam kitalálni, amit szívesen fordítasz le :)) De akkor sikerült ^^
      Ugyan, nincs mit, én köszönöm <3

      Törlés
    3. Találtam egy jó kis történetet velük; már elkezdtem fordítani, szóval valószínűleg holnap estére fel is teszem. :D Egy aranyos kis fluff, remélem tetszeni fog majd. :3

      Törlés
  2. Azta *-* eddig még nem olyan emberrel aki szívesen fordít *-* imádom azokat amiket leforditotal és itt még fb is szoktam eletjelet hagyni :D nem tudom te hogy vagy de nekem a chanyeol x kyungsoo az egyik kedvenc párosom és eddig nagyon keveset találtam :( ha úgy van akkor nem lenne gond? Csak annyit h happyend legyen mert elegem van a drámákbol... :( előre is köszönöm szépen <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh... imádom mikor a kis törpe és az óriás manó együtt van *-* Nagyon cukik, főleg mikor Soo fenyíti Chanyeolt xD Szívesen megcsinálom, de nem tudom, hogy mikorra lesz kész, mert jövőhéten kezdődik a gyakorlatom, és kevesebb időm lesz :( De megpróbálom mihamarabb hozni :D Ha szeretnéd, hogy megjelöljelek posztolásnál, nyugodtan jelölj be FB-os és írj rám. :3 Köszönöm, hogy írtál :D

      Törlés
    2. Nem kevés vicces percet okoztak számomra :'D és rendicsek :D és nagyon köszönöm szépen <3 és semmi gond mert én is így vagyok >< kitartást a jövő héthez :)

      Törlés
  3. Szia!

    Nah drágám! Most megtaláltalak^^ Azaz igazság, hogy nem szoktam angolul ficit olvasni. Vlahogy sose jutott eszembe, így nem is ismerek jó külföldi blogokat, de hátha te tudsz nekem segíteni. NAGYON szeretnék egy FT Island Hongki x Jonghun (Jongki vagy Honghun) történetet olvasni. Ha esetleg találsz jó írótól egy linknek is nagyon örülnék, de ha még esetleg le is forítanád, akkor egyenesen kibújnék a bőrömből.:) Persze megértem, ha nem mozgat meg a páros :( De egy próbát gondoltam megér. :)
    Előre is köszönöm!!
    Xiumaru<3

    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/74/8e/88/748e8854d6d4069f6e3333b94be21f98.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából az FT Islandból csak Hongkit ismerem, viszont őt egyenesen imádom (főleg a színészkedés miatt szerettem meg) *-* És még nem nagyon olvastam róluk semmit, szóval örömmel utánanézek :D Megpróbálok minél hamarabb keresni valami jót, és persze le is fordítom :) Köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
    2. Isten vagy!:) Nagyon várom, akármit is találsz!!! :)

      Törlés
  4. Szia!
    Beállok a sorba én is és igénybe veszem kedves szolgáltatásod. ^^ Sokat gondolkodtam, de végül arra jutottam, hogy nem a kedvenc Exo párposaimmal (Baekyeol/Kaisoo) kérek egy fordítàst, mert anélkül is olvastam már rengeteget velük. Viszont, ami már két éve a mániám, de emlékezetem szerint sehol sem olvastam velük az a VSuga. Szóval, ha találsz valami kedveset az előzőekhez hasonlóan, akkor ez lenne a szívem vágya. *.* Ha megitélésed szerint nincs ilyen, akkor U-Bomb, ZiKyung, JinSuga SugaKook vagy egy XiuKai is megteszi, ami még ritkaság, pedig jók. :-) Köszönöm
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3 Találtam jó kis V x Suga ficeket, szóval ha már ennyire szereted őket, azokból fordítok. :) Sajnos most kicsit belassultam a fordításokkal, jobban mondva a feltöltésükkel. >< De nem azért, mert meguntam vagy ilyesmi, csam most egy ideig telefonról tudom csinálni, így elég körülményes (és unalmas) bepötyögni a szöveget. >< De persze szívesen megcsinálom, csak kicsit több időbe telik, mint az elején. Köszönöm, hogy írtál. :3

      Törlés
    2. Hát ez remek. Köszömöm előre is. :-D Csak nyugodtan nem kell kapkodni, ahogy időd vagy kedved engedi akkor hozod. ^^ Én se szeretek telefonon írni, mégis így írom a kommenteket. :-P

      Törlés
  5. SZIAAAAA! :D ha szabad, enis beallok a sorba, en goooot7 et szeretnek, legfokepp juniorral, de a yaoinak is nagyon orulnek ;_;❤❤❤❤ Imadlak:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3 Igazából csak yaoit fordítok, de szívesen keresek olyat, amiben ő szerepel. :D Ha esetleg van olyan akivel párosítod, nyugodtan írd meg és róluk keresek majd, ha nincs (vagy nem írsz) akkor valószínűleg Jaebummal fogom összehozni, mert nagyon shippelem őket :D

      Törlés
    2. jaaj, értem :DD igazából mindenkivel shippelem, de inkább markjin vagy jjp :DD (markjintől már tök elszoktam, mert mindig marksont olvasok eyyy ;;xd) szóval bármelyiket nagyon szívesen olvasom :DD

      Törlés
    3. Rendben, akkor keresek majd valami aranyos fluffot róluk. :D

      Törlés
  6. Szia! :)

    Először is, soha nem írok sehová, de mostanában akadtam rá a blogodra, és kellemes csalódásként ért, hogy ilyen remekül fordítasz - nem erősségem az angol, így mindig nagyon örülök, ha valaki, aki ilyen szinten tud idegen nyelven, megosztja velünk a munkáját. ^^ Tényleg nagyon ügyesen fordítasz, nincsenek magyartalan mondatok, nagyon gördülékeny és letisztult. Nem tudom, hogyan csinálod, de gratulálok hozzá! :)

    Majdnem minden novellát elolvastam, még olyat is, akiket nem is kedvelek annyira, de valahogy a fluf a gyengém, és általában ezeket fordítottad, így nem tudtam elmenni mellettük. :3 A XiuChen fordításokért nagyon imádtalak, én is nagyon szeretem őket, ahogyan sokan mások előttem, és ne haragudj, hogy eddig nem írtam, de elég rohanás az életem. ><

    Viszont most, hogy megtaláltam ezt a bejegyzést, én is pofátlankodnék, ha nem bánod. QwQ Tényleg megbecsülöm a munkádat, hiszen gondolom, hogy nem kevés időd van bennük, valamint azt is láttam, hogy most csak telefonról tudsz pötyögni, szóval én nem siettetlek. :) Nagyon sok párost imádok, így azt sem tudom, melyiket írjam le neked. ^^" Olvastam már angolul ficeket, egyszer egy nagyon jó LuHan x Chent, de az több részes volt, és egy rész nagyon-nagyon hosszú volt, de nem kérem, hogy fordítsd le. ^^ Viszont egy sima, aranyos kis LuChen OS-nek nagyon örülnék, mert én nagyon imádom őket, nem tudom, te hogy vagy vele. :') Viszont a másik szerelmem a TaoRis, amire szavaztam is. *-* Persze, elég sok van, de nagyon boldoggá tennél, ha időd engedi, és persze találnál velük valami aranyos dolgot, de felőlem lehet 18-as is, amelyik neked a szimpatikus, én mindet imádnám. :3

    Sok sikert a továbbiakban, én olvasni foglak, és talán néha még véleménnyel is megleplek - de nem ígérek semmit, mert sajnos nincs sok időm. ^^"

    Chuu~ Letty-chan ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Először is köszönöm a dícséretet, nagyon jól esik ilyen kedves szavakat olvasni. :D
      Sajnos most nagyon belassultam fordítások terén, de szépen sorjában haladok velük, és szívesen keresek egy LuChen ficet is. :) Igaz, Luhan nem a szívem csücske, de a jól megírt történeteket a szereplőktől függetlenül is megszeretem, így ez egyáltalán nem gond. :D
      TaoRis biztosan lesz a későbbiekben, ugyanis ők voltak az elsők akiket shippelni kezdtem az EXO-ból, de valahogy még nem jutottam el oda, hogy bele is kezdjek ><
      Két többrészes ficet is tervezek fordítani (az egyiknek már pár fejezete megvan, csak nem tudtam begépelni :/), de ha valahol átküldöd nekem a LuChenes hosszabb ficet, és megtetszik, a másik kettő befejeztével belekezdhetek abba is. :)
      Igyekszem sorban haladni a kérésekkel, így nem tudom mikorra leszek kész, de mindenképpen megcsinálom. :)
      Köszönöm, hogy írtál. :D

      Törlés
  7. Halihó! ^^

    Nem tudom mennyire szabad még idepofátlankodnom, ha nem, akkor bocsánatot kérek, és rögvest el is menekülök innen! :D

    Egyszer már írtam neked kommentet, arra is emlékszem melyik pároshoz, nem tudom, te mennyire emlékszel rám :D Na mindegy, a lényeg csupán annyi, hogy nagyon meg szeretném köszönni, hogy ilyen sok időt belefektetsz egy-egy fordításba, tudom milyen nehéz ez, ezért is járt neked a dicséret. \(^w^)/

    Ha még szabad, akkor én is néhány kéréssel fordulnék hozzád, amikkel egyáltalán nem akarlak siettetni, csak akkor tedd meg, ha időd és kedved engedni ^^ Személy szerint bármiféle KrisHun fordításnak nagyon örülnék, mert a szívem csücske az a páros, ahogy mondjuk a ChenHun és a KriSoo is ^^ Mellettük még imádom a Rap Monster x Jungkook párost is, bár nem hiszem, hogy velük annyira gyakran írnak, de ha akadna valami, azt nagyon megköszönném ^^ Oh, és 2Min bármilyen mennyiségben, mert őket is nagyon szeretem, nem tudom, hogy állsz a SHINee-val ^^

    Előre is köszönöm, hogy ha akármelyikükkel hozol valamit, mert tényleg nagyon hálás leszek érte ˇˇ Ha esetleg zavartam, és ez a kérés már nem aktuális, akkor bocsánat, és további szép estét neked! ^^

    Noel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Ugyan, ugyan, még mindig fordítok kérésre, ezért is nem töröltem a bejegyzést. :D
      Oh, hogy ne emlékeznék? :O Nagyon rossz memóriám van, de ha valaki olyan szépeket ír nekem, mint te akkor, azt nehéz elfelejtenem. :3
      Sajnos a Rap Monster x Jungkook párossal nagyon kevés fic van, azok többsége is eléggé... furcsa, mondjuk így. Korábban már fordítottam velük, akkor is hetekig vadásztam egy értékelhető történetre, de azért majd még utána nézek. :D
      Imádom a SHINee-t, csak eddig valahogy nem jutottam oda, hogy róluk is keressek valamit. (Olyan sok mindent szeretnék fordítani, hogy észre sem vettem, hogy őket kihagytam. :()
      Felírtam a párosokat, akiket kértél. Keresgélek majd egy kicsit, és ha lefordítom, megjelöllek posztolásnál. ;) Igyekszem minél hamarabb megcsinálni őket. :D
      Köszönöm szépen, hogy írtál. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)