Erős vagyok (Sehun, Baekhyun)

Szereplők: Sehun és Baekhyun
Érintett banda: EXO
Korhatár: 16
Figyelmeztetés: Állatkínzás



Szombat lévén Baekhyun a barátjánál töltötte az egész délutánt. Szeretett Sehunék házában lenni, mert sokkal nagyobb és modernebb volt, mint az övék és a szülők mindig csak estefelé értek haza, így az egész lakásban rosszalkodhattak.

A nappali vastag szőnyegén üldögélve nézték a televíziót, miközben uzsonnáztak. Ahogy a fiatalabb lenyelte az utolsó falatot is, hanyagul lökte morzsás tányérját a dohányzóasztalra, majd nagyot sóhajtva barátja felé fordult. 
- Unatkozom, már vagy ezerszer láttam ezt a filmet. Csináljunk valami mást! - Baekhyun nem akarta félbehagyni a műsort, amit ő még egyszer sem látott, ráadásul még a szendvicsét sem ette meg, mégis aprót bólintva pattant fel, hogy kivigye a tányérokat a mosogatóba. Nem szeretett nemet mondani másoknak, főleg Sehunnak nem. Ahogy visszaért a konyhából, barátja már nem volt a nappaliban, így az emeleten lévő szobája felé vette az irányt.

A fiatalabb pajkos mosolya kiszélesedett, mikor meglátta Baekhyunt a küszöb előtt álldogálni. 
- Gyere, menjünk ki az udvarra! - azzal megragadta a fiú kézfejét, és gyors léptekkel megindult a kijárat felé. 
- Mi van a zsákban? - kérdezte izgatottan az idősebb, ahogy tekintete a Sehun bal kezében lévő, kicsi vászonzsákra tévedt. 
- Az új játékom. - Baekhyun szeme felcsillant a válaszra, hiszen a fiú mindig is sok, drága játékkal büszkélkedhetett, és mindig meg is engedte neki, hogy játsszon velük.

Mikor elértek a viszonylag nagy hátsókert végében lévő gesztenyefához, Sehun arrébb rúgdosta a gyepen heverő sötétbarna terméseket, hogy leülhessenek. 
- Mit fogunk játszani? - kérdezte halkan Baekhyun, mire a fiatalabb felé tartotta a kis vászonzsákot.
- Nézd meg, mi van benne! - A fiú pedig óvatosan kibontotta a zsákot összefogó csomót, mire egy nagyobbacska, barnás hörcsög pufók arca tűnt fel. 
- Kaptál egy háziállatot? Miért nem mondtad eddig? És miért ebben a cuccban hoztad ki? Meg is fulladhatott volna...
- Nyugi, csak addig volt benne, amíg kijöttünk. Látod, semmi baja. - Sehun arcát újabb játékos mosoly díszítette, ahogy megsimította a Baekhyun kezében lapuló állatkát.

Az idősebb felkacagott, mikor a kis hörcsög aranyosan szuszogva ide-oda mozgatta a fejét. Érezte a tenyerén, ahogy dobog a kicsi szíve, ahogy szaporán kapkodja a levegőt, minek következtében fel-le mozog a puha pocakja. 
- Mi a neve?
- Még nem tudom, csak tegnap kaptam. Ugye milyen picike? - pillantott Sehun az idősebbre. - Olyan apró és gyenge.
- Igen, nagyon óvatosan kell az ilyen kisállatkákkal bánni - magyarázta a fiú.
- Igen, ha csak egy kicsivel erősebben megszorítanád, megfulladna vagy eltörne valamije - A fiatalabb arcáról lassan eltűnt a széles vigyor, csak halvány mosoly bujkált ajkai szélén, miközben a hörcsögöt figyelte. - Gondolj csak bele... Milyen erősek és nagyok vagyunk hozzá képest, pedig a suliban mi vagyunk a legkisebbek. - Néhány pillanatig elhallgatott, majd újra megszólalt, sokkal halkabban és óvatosabban, mint azelőtt. - Emlékszel, mikor az a nagydarab harmadikos fiú megvert minket amiért nem adtuk oda a labdát? - Baekhyun bólintott, mikor barátja végre ránézett. - Most mi is olyan nagyok és erősek vagyunk, mint ő volt akkor, és ez a hörcsög olyan gyenge, mint mi voltunk. - Sehun hangja egyre komorabb lett, de arcáról nem tűnt el a halvány mosoly. - Te nem akarod tudni, hogy hogyan érezte magát akkor a fiú? Hogy milyen erősnek lenni?
- Én... Nem igazán értem - azzal a fiatalabb finoman kivette Baekhyun kezéből az állatkát, és a földre téve erősen a talajhoz szorította. - Hé, ne nyomd ennyire!
- Csak játszunk egy kicsit, ne félj - szólt nyugodt hangon a fiú. - Gyere, tartsd meg! - Az idősebb úgy tett ahogy kérték; óvatos, gyengéd mozdulatokkal fordította meg a kisállatot, és hasánál fogva lenyomta a poros földre. Sehun feltérdelt, hogy könnyebben ki tudja húzni melegítőnadrágja zsebéből a nagypapájától kapott svájci bicskát. - Szeretnéd te először?
- Mi? Mit? - Baekhyun egyre kétségbeesettebben figyelte barátját, mikor az kipattintotta az ezüstös pengét a fém nyélből. - Mégis mit csinálsz? - A fiú kezei egyre jobban remegtek, ahogy a kisállatot tartotta. - Ez hülyeség, menjünk inkább vissza tévézni! - kérlelte nyavalygós, remegő hangon.
- De most nem akarok tévézni. Akarod kezdeni vagy nem?
- Nagyon nagy bajba kerülünk, ha megtudják a szüleink. Nem szabad.
- Majd azt mondjuk, hogy elszökött, mikor kihoztuk játszani. Nem lesz semmi gond - nyugtatgatta tovább a fiút. - Majd én kezdem, csak tartsd szorosan - motyogta. - Kicsit vidd odébb a kezed! - Baekhyun reszketeg ujjai kicsit arréb csúsztak, majd szorosabban fonódtak a hörcsög aprócska testére úgy, hogy dundi hasa szabadon legyen. - Így jó. - A fiatalabb lassan az állatka pocakjához érintette a penge hegyét, és pár pillanatig mozdulatlanul tartotta.
- Nem kellene... - suttogta halkan Baekhyun.

Sehun a kisállat apró, fel-le mozgó hasához nyomódó éles pengét figyelte, ahogy miliméterről miliméterre fúródik a puha húsba. A vékoknyka hegy először csak parányi vágást ejtett az állatkán, mire az magas hangon nyöszörögni kezdett; pici lábai ide-oda mozogtak, fejét oldalra kapkodta, ahogy a sebből kövér, mélyvörös vércseppek serkentek ki. Ahogy Sehun egyre erősebben nyomta a bicska nyelét, egyre nagyobb vágást ejtett az állatkán, és egyre több vér borította a földet és a kezeiket. Baekhyun szorítása ellazult, mikor megérezte a meleg vért, végül elengedve a hörcsögöt hirtelen arrébb ugrott. Pár lépésnyire ült a pázsiton, és elborzadt tekintettel figyelte, ahogy barátja egyre magabiztosabban forgatja a már alig ficánkoló állatka testében a pengét, mintha egy életlen késsel próbálna piskótát szeletelni.

A fiatalabb megbabonázva figyelte a mozdulatlan testet egy ideig, majd a bicskát letéve piszkos ujjait belemélyesztette a nagy sebbe. Érezte a nedves, meleg bensőt; a vékonyka beleket, a pirinyó gyomrot, majd felfelé haladva a gyenge csontocskákat. Ujjbegyei közé fogott minden kis szervet, végig tapogatta, megnyomogatta és megpróbálta kihúzni őket. Olyan erősnek és magabiztosnak érezte magát, mint még soha. A gyámoltalan, vézna kisfiú testét végre büszkeség öntötte el.


***

Aznap este Baekhyun már nem volt Sehunék házában, mire a fiú szülei hazaértek. A család nyugodtan, vidáman cseverészve falatozott az ebédlőasztalnál. A fiú jókedvűen rágcsálta a finom húst és rizst, de a zöldségeket félretolta a tányérján; sohasem szerette őket.
- És milyen volt a napod, kicsim? Hogy-hogy ma Baekhyun ilyen hamar hazament? - kérdezte kíváncsian az édesanya.
- Filmet néztünk és a kertben játszottunk. Jó volt, de Baek uzsonna után elment, mert elég sok házija van a hétvégére - magyarázta a fiú, miközben újabb falatot vett a szájába. Vékony ujjai magabiztosan tartották az evőeszközt, ahogy savanyúságért nyúlt.
- Ah, kisfiam! - szólt hirtelen az anya, kissé bosszúsan, csalódottan. - Milyen piszkosak a körmeid! Azt hiszem, már elégszer megbeszéltük, hogy nem szeretem, mikor ilyen igénytelen vagy - szusszantott fel mondandója végén, mire Sehun tekintete saját kézfejére siklott; a körmei alatt alvadt vér és sár sötét keveréke éktelenkedett.
- Bocsánat, anya. 


Megjegyzések

  1. Azta Sehun! Te állatkínzó! Kicsit durva volt számomra, hogy egy kb. 11 éves kissrác ilyen szinten kinyír egy hörcsögöt... Kicsit beteg!
    Azt hittem majd békát boncolgatnak vagy valami erre egy tök cuki kis állatot ilyen szinten.... fúj!
    BaekHyun te meg egy nyuszi vagy, de így szeretünk! :D
    Alapjába véve nagyon jó volt, hisz te is tudod, hogy amit te írsz azt én mindig elolvasom és mindig tetszik :P
    Csak így tovább! :D
    Puszi: Atina ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Sajnos a való életben is vannak ilyen beteg embrek, sőt gyerekek is. ><
      Eredetileg fordítva akartam a szerepeket, de hamar rájöttem, hogy Sehunra jobban illik ez a szerep. XD
      Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :D

      Törlés
  2. Sziaa.~

    Erősen gondolkoztam az elolvasásán... Nem véletlen, valahogy sejtettem, hogy ha állatkínzás, akkor valami ilyesmi. Engem a sztori inkább megrázott, már csak a túlzott pszichés elméletek miatt is. Rengeteget olvastam és kutattam ezekkel kapcsolatban, és számomra ez a téma nagyon kényes.:)

    Ezt leszámítva viszont nagyon szépen írtál, mint mindig, így nem volt csoda, hogy rászántam magam az olvasására.:)) A végén az az apró családi összejövetelesen mozzanat... Még betegebbé tette Sehunt.x) Nekem mindezek ellenére nagyon tetszett, szeretem az ilyen témákat, csak nem épp állatkínzás formájában.:)) Egy-két vesszőhiba volt, ami csak a tagmondat miatt volt felfedezhető, de én most elírást nem fedeztem fel..:))

    Remélem mihamarabb hozod a következőt, én nagyon várom.:)) Köszönöm, hogy olvashattam! :3

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Oh, hidd el, én sem azért írtam ilyesmit, mert annyira szeretem vagy támogatom ezt a dolgot. Sőt nagyon is ellene vagyok, de nem csak ennek, hanem mindenféle erőszaknak. >< Utálom az ilyen embereket. >< Igyekszem minél több műfajt és stílust kipróbálni, ezért vetemedtem ilyesmire. :) Bár még mindig nagy fluff rajongó vagyok, tehát valószínűleg ez volt az utolsó ilyen. XD
      És köszi, hogy szóltál a hibákról, amint lesz időm, kijavítom őket. ;)
      Köszönöm, hogy írtál. :D

      Törlés
  3. Szia!

    Na így mondd még rám, hogy szadista vagyok... :D De amúgy le a kalappal, mert tudom, hogy most igazán kimozdultál a komfortzónádból, s mégis hiteles volt. Szinte láttam magam előtt a dolgot. Állatkínzás az már nálam is túl van egy bizonyos lélektani határon, de nem volt ezzel gond. Reméljük Sehun kinőtte a dolgot :P

    Xiumaru^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Elöször is: pfff, te mindig szadizol mindenkit, én viszont csak most az egyszer, szóval még mindig mondhatom rád. XD
      Másodszor pedig köszönöm a dicséretet és hogy elolvastad. :3

      Törlés
  4. Szia!
    Érdekes történet volt, ilyet nem gyakran találni fanficek között; mintha Csáth Gézát olvastam volna kpop kontextusban :) Nagyon egyszerűen és letisztultan írtad le a történéseket, és hát előbbi hozzászólásokban olvasni, hogy beteg gyerek stb, nos ilyen korban még nem feltétlenül kell címkézni, egy bizonyos mértékig a gyermeki kíváncsiság is benne van, de az is tetszett a történetben, hogy adtál egy kis háttérinfót is, hogy miért történt, és nem csak úm. öncélú állatkínzás volt :) És azt nem tudom elégszer kiemelni, hogy ilyen témával milyen ritkán találkozom a sok cuki, romantikus sztori között - amiket szintén imádok, félreértés ne essék :D -, szóval "felüdülés" volt olvasni, még ha a szó nem is szó szerinti értelmében :D
    Egyszóval örülök, hogy megírtad - még ha kissé kényes is a téma vagy a történet -, köszönöm, hogy olvashattam ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Hát bevallom, nemigen találkoztam ilyesmivel a való életben, szóval nem tudom, hogy az ilyesmik milyen szinten fakadhatnak egyszerű kíváncsiságból és hasonlók, szóval ehhez a cimkézős dologhoz nem igazán tudnék mást fűzni. :D
      Örülök, hogy tetszett és köszönöm, hogy írtál. :D Jól esett ezt olvasni. :3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)