Szörnyek a sötétben (Suho/Luhan)

Páros: Luhan x Suho (Junmyeon)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 16
Figyelmeztetés: Szexuális zaklatás




Junmyeon volt a legeslegbátrabb hétéves kisfiú az egész iskolában. Legalábbis minden barátja így gondolta, mióta az egyik osztálykiránduláson teljesen egyedül bejárta a vidámpark kísértetkastélyát. Ő sohasem sírt, ha az idősebb diákok furcsa mesékkel rémisztgették, és nem sikított fel, mikor valaki viccből megijesztette. Egyetlen egyszer sem futamodott meg, ha verekedésre került sor vagy éppen a felnőttekkel szemben kellett megvédenie az igazát. Junmyeon már gyermekként is erős és határozott egyéniség volt.

De Luhan... Ő volt a legfélősebb, leggyengébb fiúcska, akivel valaha találkozott. Habár idősebb és kicsit magasabb volt nála, úgy viselkedett, mint egy óvodás. Ha valaki kicsit is felemelte a hangját, azonnal összerándult és szorosan lehunyta a szemeit. Sohasem járt kirándulásokra vagy szakkörökre, mint a többiek. Junmyeon pedig folyton emiatt nyaggatta; nem értette, hogy miért ilyen zárkózott.

Az idősebb fiú kizárólag hozzá szeretett átjárni, jól érezte magát a hétvégi ottalvós estéken. Olyankor megnéztek néhány rajzfilmet, videójátékoztak, majd lefekvés után még jó sokáig beszélgettek és kitalálós játékokat játszottak.

Az egyik ilyen estén, mikor már Junmyeon takarójába burkolózva pihentek, a fiatalabbnak támadt egy ötlete.
- Luhan... 
- Hmm?
- Szeretnél te is olyan bátor lenni, mint én, ugye? - A fiú néhány pillanatra elgondolkodott a válaszon, majd bizonytalanul bólintott. - Akkor ma este lekapcsoljuk a kisvillanyt, és ma--
- Ne! - Luhan rémült tekintete azonnal felbosszantotta a fiatalabbat.
- Ne legyél már olyan, mint egy lány! Segíteni próbálok.
- De nem akarom! - azzal megragadta barátja kézfejét, ami már a falra rögzített, csillagalakú kislámpa gombján pihent.
- Ne hisztizz! Nem lesz semmi baj. Lekapcsolom és meglátod, hogy nincs miért izgulnod. Olyan vagy, mint egy kislány - motyogta Junmyeon, majd egy határozott mozdulattal lenyomta a kapcsolót.

A szoba teljes sötétségbe borult, csak a Hold fénye világított be a redőny vékonyka résein. A fiatalabb kényelmesen elhelyezkedett, megdörzsölte álmos szemeit, és mikor már éppen nyitotta volna a száját, hogy újabb találóskérdést tegyen fel, meghallotta barátja szipogását. A kicsi, csöndes és sötét helyiségben szívszorítóan visszhangzott a fiú egyre hevesebb sírása, mire ő mérgesen felmordult.
- Mégis miért bőgsz?
- Sötét van - suttogta reszketeg hangon.
- De nincs itt semmi, ami bánthatna, nem kell félned. - Junmyeon haragja egy szempillantás alatt elpárolgott, mikor megérezte, hogy a vastag paplan remeg a fiú rázkódó vállai miatt. Óvatosan közelebb húzódott barátjához, és bátortalanul simogatni kezdte a takaró alatt lapuló, vékony felkarját. - Hé, nyugi... Tényleg nincs itt semmi. Nincsenek kísértetek, vámpírok vagy mutánsok, akik bántani akarnak, amíg alszol. Szörnyek nem léteznek, érted?
- De igen...
- De nem! - Junmyeon abbahagyta a fiú vígasztalását, ahogy újra kezdett eluralkodni rajta a düh. Mégis hogy lehet ilyen dedós? - Csak a filmekben meg a könyvekben vannak. Igazából nincsenek, miért nem érted?
- De igen! Én tudom! - Luhan könnyei hatalmas cseppekben folytak végig kipirult arcán, majd a párnahuzatba ivódtak. 
- Mégis honnan tudnád te?
- Én tudom! - kiabálta kétségbeesetten. - Igenis léteznek, és bántani akarnak engem. Mindig bánt engem... - Junmyeon megijedt az idősebb sírós hangját hallva. Meg volt róla győződve, hogy a fiú téved, de úgy tűnt képtelenség meggyőzni őt, így inkább újra felkapcsolta az éjjeli lámpát. Luhan könnyáztatta arcát halványzöld fény világította meg, Junmyeont pedig elöntötte a bűntudat, amiért megríkatta őt. Sajnálkozó tekintettel bámulta a feldagadt szemeit, a remegő ajkait és a kipirosodott, pisze orrát, majd szoros ölelésbe vonta törékeny testét.
- Ne félj - ismételgette a fiú fülébe suttogva, miközben heves, kissé durva mozdulatokkal simogatta a hátát. - Semmi baj, majd én segítek. Én megvédelek, oké? - Úgy hitte, hogy nincs mitől megóvni  őt, mégis ehhez hasonló ígéreteket tett neki, míg el nem aludt.

Junmyeon tisztában volt azzal, hogy a barátját sohasem fogják vérszomjas vámpírok vagy agyra éhes zombik megtámadni, hiszen ezek csak kitalált lények. Viszont azt nem sejtette, hogy igenis van mitől rettegnie éjszakánként.

***

Luhan szobáját lefekvés után sötétség borította, míg ő görcsbe rándult gyomorral és remegő ajkakkal próbált elaludni. Szemeit szorosan lehunyta, kedvenc, illatos kispárnáját pedig orrához nyomta; az ismerős öblítőillat mindig megnyugtatta. 

A fáradtság kezdett eluralkodni rajta, már majdnem elszundított, mikor halk nyikorgás kíséretében kinyílt az ajtó. Álmossága azonnal elillant, és újra remegni kezdett félelmében, ahogy a szörny léptei nyomán megreccsent a padló. Egyre közelebb és közelebb ért hozzá, majd finoman leült az ágy szélére. Hosszú ujjai cirógatni kezdték kócos haját, arcát, vállát, majd a takaró alá nyúlva pizsamafedte hátát.

Luhan minden izma megfeszült, ahogy nadrágjába simítva egy érdes tenyér ért combjához, és minden apró porcikáját végigtapogatta. A szörny lefejtette róla a takarót és kivette kezeiből a kispárnát, nem szólt semmit, csak a halk lélegzetvételei hallatszottak, Luhan szemei pedig könnyekkel teltek meg.

Junmyeon hazudott. - Egész végig ez járt a fejében, újra meg újra elismételte ezt a két szót. Hazudott, mikor azt mondta, hogy nincs mitől félnie. Akkor is, mikor megígérte, hogy nem engedi majd, hogy bántsák. Junmyeon egy hazug; nem volt ott, hogy megvédje őt a szörnytől, aki szinte minden éjjel belopakodott a szobájába.

Az a szörny minden látogatása alkalmával olyan rossz dolgokat tett vele, amikről senkinek sem mert beszélni. Mindig befogta a száját, nehogy mások meghallják, ahogy sír, miközben levette róla az összes ruháját, és mindenhol megérintette őt. Olyan sokszor bántotta már, hogy megszámolni sem tudná.

Az a szörny nagy volt, erős, gonosz és az illata nagyon hasonlított az édesapjáéra. 


Megjegyzések

  1. Szia :)
    Wáo.. ez egy kicsit durva lett, de annyira sejtettem, hogy ilyesmi lesz belőle >< Vagyis inkább csak "reméltem", hogy kiderül, de akkor is annyira sajnáltam :'c
    Persze nagyon tetszett és szerintem nagyon jól meglettek írva a karakterek meg a párbeszédet, de egy kicsit még mindig nehéz a mellkasom Luhan apja miatt, mert hogy egyszer megtudja, hogy ő volt és akkor majd minden rosszabb lesz.
    Mindenesetre köszönöm, hogy olvashattam, tényleg nagyon tetszett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Próbálok nem mindig cukormázas fluffot írni, hogy legalább egy kicsit fejlődjek, és mivel ez a műfaj elég nehéz számomra, nagyon boldog vagyok, hogy a téma ellenére is tetszet neked. :D
      Köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :3

      Törlés
  2. Azta... Na most kicsit bekönnyeztem így a végére! :O
    Tudtam, hogy ez lesz benne mégis reménykedtem, hogy valahogy majd hárítja a dolgokat a pici Lu-ge...
    Viszont az apját nem értem, hogy lehet ekkor szemét, hogy zaklassa a saját fiát ráadásul szexuálisan.... *kiakadt*
    Midegy, ezeket az embereket amúgy sosem fogom megérteni!
    Luhan karaktere amúgy nagyon tetszett, kis cuki volt, míg Suho olyan Leader-es volt még itt is! :D Megvédi, ölelgeti, próbálja felvidítani... Édes!
    Nem olvastam még SuHant, de tetszik ^^
    Puszi! Atina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Örülök, hogy tetszett, tényleg nagyon jól esik, hogy leírtad ezt nekem. :3 Köszönöm. :D

      Törlés
  3. Sziaa.~

    Vágom én az érzéseidet, de... egy fél percig én megsajnáltam Luhant.x)) Jumnyeon karakterétől meg nem is vártam mást, hiszen rólad van szó.:D Számomra valahogy megnyugtató volt, hogy reálisra sikeredett a történet, hiszen kinéztem volna belőled, hogy átmész fluffba.:D Nekem nagyon tetszett, annak ellenére, hogy egy igen megrázó momentum írtál le.:))
    Ügyesen megírtad, köszönöm, hogy olvashattam! :)) [majd még ma szerintem ráveszem magam a két TaoRis-re is ám... Talán. ._.]

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Ohh, hogy te megsajnáltad Luhant? Ráadásul majdnem fél percig? :O Úristen, mi lelt téged? XD
      Luhannal nem igazán szeretek írni, így itt meg sem fordult a fejemben, hogy fluff legyen belőle, és hát Junmyeont nem engedtem volna szenvedni... :D
      Örülök, hogy tetszett. ;)
      Miért akarod ennyire kínozni magad a Taoris-szel? :'D
      Köszönöm, hogy írtál. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)