Egypercesek (Kris/Tao)


Az alábbi történeteket egy sorozat keretein belül alkottam. Minden sztori független egymástól, csupán két közös vonásuk van; mindben Kris és Tao a főszereplő, illetve mind a kedvenc könyveim valamelyikének alternatív univerzumában íródott. Igyekeztem olyan töréneteket készíteni, amik úgy is érthetőek és élvezhetőek, hogy nem olvastátok a könyvet. Próbátam olyan stílusban és hangulatban írni, ami hasonlít az eredetihez és néhány mozzanatot  - néhol kissé átértelmezve - bele is fogalmaztam a ficekbe.

Terveim szerint négy-öt ilyen történet lesz, ebben a bejegyzésben fogom összegyűjteni őket. Mindenhová linkeltem az ihletet adó regény leírását és pár infót az íróról. 


Fokhagyma és fűrészpor

Könyv: Legenda vagyok


„Aki szomjan hal, tavak délibábjait látja.” 

Műfaj: angst, disztópikus
Korhatár: 16
Figyelmeztetés: Fiú x fiú szerelem

*

Huang Zitao a pontozott vonalon

Könyv: Lolita
Író: Vladimir Nabokov


„Szerelem volt első látásra, utolsó látásra, örökkön-örökké tartó látásra.”

Cím: Huang Zitao a pontozott vonalon
Műfaj: höh, jó kérdés
Korhatár: 16
Figyelmeztetés: Fiú x fiú szerelem


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Bárcsak (D.O/Chen)