Félek a szavaktól (D.O/Xiumin)

Páros: Xiumin (Minseok) x D.O (Kyungsoo) / D.O x Chen (Jongdae)
Érintett banda: EXO
Korhatár: 12
Figyelmeztetés: Fiú x fiú szerelem
Megjegyzés: A történet Minseok szemszögéből íródott.
Megjegyzés 2: A történetet kifejezetten Xiumarunak írtam, így ha ezt olvasod, kedves Xiuminátorom, ezúton kívánok neked utólag is sok boldog névnapot. Mint mindennel, ezzel is jócskán elkéstem, de azért remélem, hogy tetszeni fog. :D


Simogat a csönd, kedvesen, szelíden. Szomorúságomban átölel, boldogságomban csak körülöttem lebeg. Éjszakánként némaságba és takaróba burkolózva hajtom álomra a fejem, s habár lepedő már nem melenget a fagyos hajnalokon, a szótlanság mégis újra elringat. A levegőben úszik, mikor felébredek, a fülembe fészkeli magát, mikor víz alá merülök, és a mellkasomat marja, mikor felém hajolsz. A békés órák semmivé lesznek, ahogy megérzem az illatod, és a némaság nem okoz többé örömöt. Mikor mellém ülsz, fáj a szótlanság, az előtörni kívánó hangok összeszorítják a torkomat, összeakasztják a nyelvemet és kiszárítják az ajkaimat. Ha te szólsz, a szívem dobban, ha én szólnék, elfordulnál. Ahogy a dallamos hangod megtölti a szobát, úgy hoz békességet poros szívemnek, s fojtja el dagadó könnycseppjeimet. Az ujjaid kacéran cirógatják a díszpárna huzatát, míg az én körmeim száradt kóróként csikargatják a kanapé karfáját már percek óta.

Immár néma ajkaidat figyelve nyelek egyet, megpróbálom magamban tartani a kikívánkozó vallomást, gyónást, bocsánatkérést... Mindent, amit mondani szeretnék neked. Mindent, amit még mindig nem hallottál tőlem.

A némaság mindig másmilyen, de melletted nem szeretem. A porcelán koccanása a faasztalon sérti a fülemet, a tűz pattogása megőrjít, de felelni túl gyáva vagyok. A szívem megsüllyed, ahogy rád nézek, s gyenge mosolyodat látva a mellkasom szinte szétrobban a bensőmet égető szavaktól. Az ujjaim fagyosak, de az arcom olyan melegnek érződik. Tenyeremet saját orcámra simítom, hogy felolvasszam a hideget és lehűtsem a forróságot. Felsóhajtasz, mikor az ingedre csöppen egy kis kávé. Mostanában olyan ügyetlen vagy. Ennyire kimerít a munka? Ezt is meg szeretném kérdezni. Talán majd legközelebb.

A következő találkozónkra már elég bátor leszek. Megfogom a kezed, a szemedbe nézek és rád zúdítom az összes kérdésemet, minden torkomat csiklandozó mondatot. De ma még túl gyáva vagyok ehhez. Sok mindentől félek. Rettegek attól, hogy holnap reggel már nem futunk össze a folyosón. Megborzongat a pillantás, amivel mást ajándékozol és remegni kezdek, mikor megtudom, hogy viharban kell vezetned. Legjobban mégis a szavaktól irtózom. Azoktól, amik édesen csengve hazudnak, amik a lelkembe marva bántanak, mindtől, ami olyan gyönyörű, de sohasem nekem szánod. Nem szeretem a fejemben visszhangzó kérdéseket, amik elbizonytalanítanak és eszembe juttatnak minden rossz dolgot.

Félek a nemtől, a miérttől, de még a szeretlektől is. Rosszat mondtam? Bután fog hangzani? Sohasem tudom, ez pedig megijeszt. Szeretném tudni, hogy nem volt-e túl forró a ruhádra csöppenő kávé, hogy tudod-e, hogyan kell kiszedni egy ilyen foltot, és hogy miért van rajtad Jongdae inge. Szóra nyitom az ajkaimat, majd inkább újra kortyolok az italomból. Túl sok cukor van benne, de nem merem megemlíteni. A csésze melengeti az ujjaimat, a nyelvemen sorakozó kérdések pedig már nem érződnek olyan keserűnek az édes kávét kóstolgatva.

A keserű pirulát sziruppal veszem be, mondta mindig a nagymamám, mikor valami rossz történt vele. Így teszek most én is; örömmel fogadom el a felém nyújtott fahéjas kekszet, szélesen mosolygok, ahogy végigsimítasz a felkaromon, s közben úgy teszek, mintha nem láttam volna Jongdae pénztárcáját a konyhaasztalon.

Gyáván harapom el a szavakat a süteménnyel együtt, inkább csöndben maradok. Te ismét beszéni kezdesz; a némaság elbújik a szomszéd szobában, már nincs helye mellettünk. Mondd csak tovább, ne kelljen megszólalnom! A bennem lapuló szavakat megtartom legközelebbre, mikor már bátrabb leszek, mikor már nem félek ennyire a kérdésektől és a válaszoktól, mikor már nem érzem Jongdae kölnijét a nappalidban.


Megjegyzések

  1. Szia!:)

    Előreször is nagyon köszönöm ezt a kedves meglepetést, nagyon meglepett és hihetetlenül jól esett! Gyönyörűen öntötted szavakba ezt a kis történetet, s ilyenkor mérges vagyok rád nagyon, hogy nem írsz sűrűbben! Úgy szeretem őket hármukat együtt, bár nem pont ilyen felállásban, de ez volt benne a meglepi:DD
    Még egyszer köszönöm szépen, hogy megírtad és olvashattam!
    Xiumaru^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D

      Oh, tudom, azt mondtam "nemsokára" válaszolok, de teljesen kiment a fejemből. x)
      Örülök, ha tetszett, próbáltam olyat írni, ami szerintem tetszene neked. :D Ne tudd meg, mennyit gondolkodtam, hogy ne legyen belőle valami cukormázas fluff, pedig a szívem mindig ahhoz húz. x) Azt hiszem, én is nagyon megszerettem hármukat, de fáj a lelkem, ha belegondolok, hogy így egyikőjük mindenhogy hoppon marad. ._.
      Nagyon, nagyon, nagyon szívesen írtam neked, köszönnöd sem kell, pláne, hogy te még többet írtál már nekem. <3

      Törlés
  2. Szia!
    Számomra szokatlan volt tőled ez a keserédes hangulat, de nagyon átérezhetően adtad át mindazt, ami lejátszódik az emberben, ha nem meri, nem tudja elmondani, ami belülről égeti, míg a másik ember szinte mindig ott van mellette.
    Mintha a Kyungsoo meg sem érdemelné igazán az efféle érzéseket, hisz' másnak is hamis szavakkal suttog szerelmet. És végül hiába a minduntalan késztetés, győz Xiumin némasága, beletemetkezve Kyungsoo szavaiba, aki látszólag mit sem sejt az érzéseiről.
    Nagyon szépen építetted fel ezt a kis egypercest, érezhetően fokoztad a feszültséget, amit végül a tehetetlenség tolt vissza a mélybe.
    Egyedül ezzel az egy mondattal kötözködnék:
    A levegőben úszik, mikor felébredek, a fülembe fészkeli magát, mikor víz alá merülök, és a mellkasomat marja, mikor felém hajolsz.
    Itt fordul át az eddig kellemes csend kellemetlenbe, ezért szerintem érdemes lett volna más kötőszót használni az és helyett, illetve új bekezdést kezdeni ezzel a mondattal, vagy legalábbis az utolsó felével.
    Megfogott ez a hangulat, szép munkát végeztél. *-* Köszönöm, hogy olvashattam. ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D

      Nem az én világom ez a műfaj, de mivel Xiumaru az ilyesmiket szereti, úgy gondoltam, muszáj ilyet írnom. :3
      Köszönöm a tanácsot; hétvégén már több időm lesz, és megpróbálom átfogalmazni azt a rész. :D
      Örülök, hogy tetszett, köszönöm, hogy elolvastad és írtál. :3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

84 Bancroft Lane (The Chanxing Letters) {fordítás}

Írói próbák

Függőleges vagyok (OTP)